Nov 26, 2012

GINGERBREAD NOAH'S ARK - L'ARCA DI NOE' IN PAN PEPATO

            English / Italiano

I made this Noah's Ark cake for my brother's birthday in November 2009.
I had no idea what rolled fondant was, so I covered the animals in colored marzipan.... and I had no idea that one day I'd start blogging... so please forgive the mess in the background and the bad quality of my photos.
I had such a great time baking, sticking it together and decorating it. 

I'm trying hard to find some spare time to fit in something new for this year. Hope to succeed!

Nel mese di novembre 2009 ho regalato al mio caro fratellone questa arca di Noè in pan pepato.
Allora non conoscevo ancora la pasta di zucchero, e così ho decorato gli animali con marzapane colorato... allora non avrei mai immaginato di aprire un blog: perdonate il disordine in sottofondo, e scusatemi per la bassa qualità delle foto.
Cucinarla, incollarla, decorarla e vederla prender forma è colora è stato un divertente passatempo.
Sto facendo del mio meglio per trovare un po' di tempo e poter creare qualcosa di nuovo per quest'anno... speriamo di riuscirci!
 






Print Friendly and PDF

  Sign up to my free Newsletter. Iscriviti alla mia Newsletter gratuita.
To validate, please check your email (or spam folder) and press on the confirmation link. 
Per validare l'iscrizione, premi il link di conferma che riceverai per email (controllare la casella di posta indesiderata).


3 comments:

  1. What a pretty gingerbread dessert!

    ReplyDelete
  2. What a beautiful dessert. I bet it was difficult to cut into - so pretty.

    ReplyDelete

MANY THANKS for your Feedback - IL VOSTRO COMMENTO MI STA A CUORE!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...