Feb 21, 2012

SURPRISE! - SORPRESA!


(click per ingrandire - click to enlarge)

Italiano / English

Oggi, nel tardo pomeriggio, suona il campanello di casa: che gioia, è la mia grande amica M.T. di Creahaus in missione speciale: “Ho un regalo da parte di tua suocera, fatto da me”.
Son rimasta senza parole dinnanzi a quel capolavoro!
Un magnifico piatto girevole in vetro per torte e desserts, decorato e personalizzato
Inoltre, per inaugurarlo, M.T. mi ha portato 4 dolci cupcakes.
Grazie! Grazie mille! Grazie a voi tutte! ♥ lo adoro! ♥ Che bella sorpresa!

PS: Guardate la pagina in FB di Creahaus by M.T. (link in basso) - non dimenticatevi di cliccare "mi piace" :-)
Tutto quello che fa è magnifico. Spedizioni oltre confine (Svizzera) possibili.
Difficoltà nel contattarla: ditelo a me!


This afternoon the doorbell rang: how nice, it was my great friend M.T of Creahaus on a special “delivery mission”: “I have a present from your mother-in-law, made by me”.
I was speechless in front of such a masterpiece!
An amazing glass cake turntable, decorated and personalised.
In addition to that, M.T. brought 4 cupcakes to inaugurate it.
Thank you! Thank you! Thanks to both of you! ♥ I love it!♥

PS: Go and visit Creahaus by M.T. page on Facebook - don't forget to click its "I like" button :-)
All what she makes is wonderful! Delivery outside Switzerland possible.
Should you have any problems in contacting her, please tell me.





Print Friendly and PDF

  Sign up to my free Newsletter. Iscriviti alla mia Newsletter gratuita.
To validate, please check your email (or spam folder) and press on the confirmation link. 
Per validare l'iscrizione, premi il link di conferma che riceverai per email (controllare la casella di posta indesiderata).


No comments:

Post a Comment

MANY THANKS for your Feedback - IL VOSTRO COMMENTO MI STA A CUORE!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...